Læs om vores badmintonafdeling nedenfor.

Hold

UNGDOM

SENIOR

Spil Badminton hos Bredballe IF

Velkommen til Badminton i Bredballe IF

Vi ligger vægt på, at have et godt fællesskab og at skabe mulighed for, at interesserede i alle aldre kan dyrke badmintonsporten på det spillemæssige niveau de evner og lyster.

Vi spiller i Bredballe Idrætscenter og Kirkebakkehallen.

Du kan følge med i vores arrangementer på vores facebook side.

Sæson

Badmintonsæsonen for alle ungdomshold løber fra 1. september til 31. maj.
Sæsonen for vores seniorhold er fra 4. september til 27. marts.

Ferieperioder uden træning er efterårsferien (d. 14/10 – 22/10), juleferien (d. 20/12 – 2/1), vinterferien (d. 10/2 – 16/2) og påskeferien (d. 25/3  1/4).

Stævner og holdkampe

Stævner
Det er meget sjovt og lærerigt at komme ud til stævner og møde spillere fra andre klubber. Derfor opfordrer vi som sædvanligt til, at man deltager i så mange af de stævner, som man har mulighed for – gerne i samspil med andre børn fra klubben.

BIF udvælger enkelte stævner som “stjerne-stævner”, og disse stjerne-stævner får særlig opmærksomhed fra BIF – blandt andet med deltagelse af en træner. Vi opfordrer så mange som muligt til at deltage.

Du vil modtage en mail, når tilmeldingen til disse stævner finder sted.

Der er egenbetaling på stævner.
Tilmelding sker via “BadmintonPlayer”

Holdturnering
For næste sæson har vi tilmeldt en række ungdomshold til holdturnering. Det er gratis for spillerne at deltage i holdturneringen.

Spillerne bliver fordelt i samråd med trænerne. Holdlederne vil kontakte dig pr. mail, når dit barn inviteres til holdkamp.

Spillertøj

Der kan bestilles klubtøj med navn på ryggen fra RSL Badmintonudstyr.

Tøjet bestilles online på https://www.rsl.dk/shop/shopishoplogin/

Login: Bredballe
Adgangskode: badminton

Badmintonudvalget

Ungdomsudvalg

Ungdomsansvarlig
Jacob Højbjerg

J_hojbjerg@hotmail.com

Holdleder
Peter Rasmussen
pra@ok.dk

Seniorudvalg

Formand
Ole Bisgaard
Mobil: 53630348
ole.bisgaard1@gmail.com

Medlem
Finn Poulsen
Mobil: 20135054
finn.hpoulsen@hotmail.com

Tilmelding

Tilmeldingen er åben. Er der venteliste på drømmeholdet, så tilmeld gerne holdet alligevel så vi kan se du gerne vil på, og vi vil arbejde på en løsning. Vi sender dig en mail, så snart der bliver en plads ledig. Betalingen trækkes først, når du får en plads.

Klik her og log ind med dit medlemslogin, hvis du allerede er medlem.