Frivillig

Frivillig i Bredballe IF

Bredballe IF er en forening, som er båret af frivillige kræfter. Uden vores mange fantastiske ildsjæle var det ikke muligt at drive klubben, afholde fede arrangementer eller sørge for træning og aktivering til Bredballes borgere.

Bredballe er en by i hastig vækst, og behovet for frivillige i klubben stiger tilsvarende. Derfor er vi altid på udkig efter nye frivillige, som enten vil bidrage som træner, instruktør, hjælper eller noget helt tredje. Vi sørger for at klæde dig godt på til opgaverne enten med kurser eller oplæring, det vigtigste er at du har lyst og gåpåmod. Så tøv endelig ikke med at tage fat i kontaktpersonerne for at høre mere.

Vi hører altid gerne fra dig, hvis du vil give en hånd som frivillig, instruktør, hjælper, har gode ideer til udvikling af klubben eller noget helt andet. Kontakt os meget gerne på mail kontakt@bredballe-if.dk eller på telefon +45 40 55 71 20.

Bliv medlem af vores facebook gruppe for frivillige i BIF. Her skriver vi også, når vi har brug for hjælp til div. opgaver.

Ledige Frivillige opgaver

Opgave Kontakt
Sponsor til fitnesscenter, springgrav og indretning af café Mette Hjuler - mail kontakt@bredballe-if.dk
Bemanding af cafeteriet Mette Hjuler - mail kontakt@bredballe-if.dk