Generalforsamling 2025

Klublokalet 1. sal Bredballe Idrætscenter 20. marts kl. 19.00
 
Dagsordenen
1. Valg af dirigent.
2. Fremlæggelse bestyrelsens beretning og planer for det kommende år.
3. Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse.
4. Orientering om budget for kommende år.
5. Behandling af indkomne forslag.
6. Valg af formand. (Ulige årstal)
7. Udgår 2025 – Valg af kasserer. (Lige årstal)
8. Udgår 2025 – Valg af næstformand. (Lige årstal)
9. udgår i 2025 – Valg af sekretær. (Lige årstal)
10. Valg af medlem til bestyrelsen (Ulige årstal)
11. Valg af revisor og revisor suppleant. 
12. Evt.
 
Indkommende forslag skal sendes til kontakt@bredballe-if.dk senest 14. marts.

Man skal være indmeldt for at en ordre sættes i gang. Hvis det er under 12 måneder siden du sidst bestilte pålægges et gebyr på kr. 50.- Årsagen til dette er at Bredballe IF yder et tilskud til køb af tøj, men kun hvert andet år.