Padel
Læs om vores padelafdeling nedenfor.

Padeludvalg

Esben Duedahl
esben@duedahl.com

Lars Vibæk
Mobil: 20995964
vibaek1973@hotmail.com

Booking af tider

Kære medlemmer i Bredballe IF Padel

Det er nu muligt at booke spilletider på padelbanen.

Du skal gå ind via https://bredballe.halbooking.dk , hvorefter du øverst til højre vælger punktet LOGIN.

• Dit medlemsnr og adgangskode har du som medlem fået tilsendt ved indmeldelsen. Har du forlagt oplysninger kan du få dem tilsendt ved at vælge “Glemt login-oplysninger? Find dem her” på loginsiden på https://bredballe.halbooking.dk

Vi har ganske få oplysninger liggende på banebookingsystemet, og der er ikke behov for at du opdaterer de manglende oplysninger.

Hvis du får nyt mobilnr og / eller mailadresse, skal du opdaterer oplysningerne, da du ellers ikke får tilsendt en kode til dørlåsen.

Under ”Login info” kan du ændre din adgangskode.

Følg med i vores aktiviteter på vores facebook side her.

Vedrørende booking

• Du kan booke spilletider på 60, 90 eller 120 minutter.
  • Du skal booke spilletid for mindst 2 medlemmer.
  • Du har mulighed for 1 gæstespiller, som skal spille sammen med dig.

NYTilmelding eller fornyelse af medlemsskab

Kære padel spiller i Bredballe IF.

Indmeldelse eller fornyelse af medlemsskab:

Hver enkelt spiller skal foretage sig engen registrering og betaling.

Forny dit medlemsskab

Ønsker du at forny medlemskabet vælger du holdet længere nede på siden, tryk på tilmeld,  vælg  ”Eksisterende profil,” og Indtast dit mobilnr eller mailadresse og følg anvisningerne.
Forny dit medlemskab senest den 24. juli for at undgå afbrydelse i dit medlemskab og
derved manglende mulighed for at reservere en bane.

Ny indmeldelse

Ønsker du at melde dig ind vælger du holdet længere nede på siden, tryk på tilmeld,  vælg  ”Eksisterende profil,” hvis du allerede er medlem i vores gymnastik-, cykling-, badminton- eller E-sportsafdeling eller vælger du “Ny profil.”  Indtast dit mobilnr eller mailadresse og følg anvisningerne.

Padel-afdelingen