Fitnesscenter
Læs om vores fitnesscenter, som åbner d. 3. februar 2024

Tilmeld dig

Velkommen til Bredballe IF Fitnesscenter

Velkomment til Bredballe IFs nye fitnesscenter, hvor der er højt til loftet og hvor der er plads til alle fra 15 år og op, uanset forskelligheder og fysiske form. Fitnesscenteret ligger i Bredballe Idrætscenter på Hældager.

Vi håber, at det nye fitnesscenter bliver et samlingssted, hvor der skabes stærke relationer og fællesskaber, til gavn for alle medlemmer og lokalområdet i Bredballe. Vi bliver bl.a. det første træningscenter i byen med spinninghold.

• Kontingent: kr. 189 månedligt, kr. 995 halvårligt eller kr. 1.895 årligt.
  • Der åbnes for tilmeldinger den 20. december. Begrænset antal pladser. Først til mølle.
Centerets åbningstider er alle dage året rundt fra kl. 05:00 til 22:45.

Daglig leder
Mette Hjuler

Tony Brazil

Næstformand
Lisbeth Høgh

Kasserer
Thorkild Diederichsen

Al henvendelse vedrørende fitnesscenteres bedes rettes til mail kontakt@bredballe-if.dk eller telefon +45 40 55 71 20.

Tilmelding

For at blive medlem i fitnesscenteret kræver det at du har en bruger på Conventus. Er du allerede medlem af en anden afdeling i Bredballe IF fx fodbold eller gymnastik, så har du allerede en bruger på Conventus. Har du glemt din adgangskode kan du altid anmode om en ny.

Er du ny i Bredballe IF skal du oprette en bruger på Conventus. Det gør du ved at vælge det ønskede medlemsskab nedenfor og følge anvisningerne nederst i det nyåbnede vindue. Husk at tilmelde dig det ønskede medlemsskab efter oprettelsen af din Conventus bruger.

Dit medlemsskab i fitnesscenteret bliver løbende opkrævet automatisk via oplysningerne på dit betalingskort. jf. det valgte medlemsskab.

Læs mere om de forskellige medlemskaber her.