Håndbold
Læs om vores håndboldafdeling nedenfor.

Hold

FORÅRSHOLD

BØRN

Velkommen til Bredballe IF håndbold

Håndbold er en af de nyere aktiviteter i Bredballe IF. Vi er virkelig glade for, at kunne tilbyde håndbold til Bredballes børn, hvor vores primære fokus er på breddeidrætten, så alle kan være med.

Vi er på udkig efter flere frivillige til vores to hold piger 8-9 år og drenge 8-11 år.

Som frivillig i klubben er du sikret en plads til dit barn eller dig selv på et valgfrit hold. Bemærk at mange af vores børnehold ofte er fuldt booket i løbet af ganske kort tid.

Skriv til Anne Theilgaard på mail annetheilgaard@hotmail.com, hvis du har lyst til at give en hånd.

Følg med i vores aktiviteter på vores facebook side her.

Sæson

Håndboldsæsonen 2023/2024 starter i uge 36 og strækker sig til og med uge 13 for vores to yngste hold. Vores ældste hold starter ligeledes i uge 36 og træner helt indtil uge 25.

Ferieperioder uden træning er efterårsferien (d. 14/10 – 22/10), juleferien (d. 23/12 – 7/1) og vinterferien (d. 10/2 – 18/2).

Sponsor

Kunne du tænke dig at få dit firmanavn gjort synlig i lokalområdet? Vi søger en sponsor til vores trænertøj og spillertøj. Skriv meget gerne til Anne Theilgaard på mail annetheilgaard@hotmail.com.

Håndboldudvalget

Steffen Bertelsen
sb@sblift.dk

Næstformand
Anne Theilgaard
annetheilgaard@hotmail.com

Kasserer
Thorkild Diederichsen
diederichsen@hotmail.dk

Bestyrelsesmedlem
Jane Bertelsen

Ansvarlig for håndboldskolen
Jane Bertelsen

Tilmeldingen til sæson 2023/2024 starter søndag d. 6. august kl. 10:00.
Er der venteliste på drømmeholdet, så tilmeld gerne holdet alligevel så vi kan se du gerne vil på, og vi vil arbejde på en løsning. Betalingen trækkes først, når du får en plads.

Når der tilmeldes på børnehold, er det barnets navn og fødselsdato der skal skrives – ikke forældrenes.