Ny daglig leder af BIF

Mette Hjuler tiltræder som daglig leder af Bredballe IF pr. 1. august.

Bredballe IF er en idrætsforening i vækst og om lidt runder vi 2500 medlemmer fordelt på 12 forskellige idrætsgrene.
Det er vi stolte af, men det betyder også, at der er rigtig mange opgaver at holde styr på. Derfor har vi i Bredballe IF besluttet at oprette en stilling som daglig leder af foreningen, der får til ansvar at styrke foreningens eksisterende aktiviteter og fællesskab i breddeidrætten samt igangsætte nye initiativer, som kan motivere flere i Bredballe og omegn til at bevæge sig.

Mette kommer fra en stilling i DGI, hvor hun bl.a. har beskæftiget sig med foreningsudvikling, motiverende idrætsmiljøer og frivillighed. Hun er et kendt ansigt i Bredballe IF, idet hun i foråret gik af som formand efter 12 år i vores gymnastikafdeling. Mette har desuden været med til opstarten af håndbold, svømning, floorball og cykling, og har dermed et indgående kendskab til store dele af Bredballe IF allerede inden hun tiltræder som daglig leder. Mette sidder desuden med i initiativgruppen bag vores nye hal – Bredballe Sport og Kulturcenter.

Mette er den ildsjæl med hjerte og gåpåmod, som Bredballe IF har brug for. Vi byder Mette velkommen og glæder os til samarbejdet.