HOLD

UNGDOM

SENIOR

U13 - U17 begynder

Holdet for børn og unge fra årgang 2012 og ældre,  som gerne vil spille badminton, og ikke har så meget erfaring – endnu.

Holdet træner to gange om ugen, hvor der trænes fysik, slag og spilteknik. Vi træner med henblik på at der kan deltages i turneringer både som hold og på individuelt plan.

Træningstider

Tid Sted Træner Holdleder
Mandag kl. 17:00 - 18:00 Hældagerhallen Anton Fejsø Peter Rasmussen pra@ok.dk
Onsdag kl. 17:00 - 18:00 Hældagerhallen Anton Fejsø Peter Rasmussen pra@ok.dk

Badmintonsæsonen løber fra 1. september til 31. maj.

Ferieperioder uden træning er efterårsferien (d. 14/10 – 22/10), juleferien (d. 20/12 – 2/1), vinterferien (d. 10/2 – 16/2) og påskeferien (d. 25/3 – 1/4).

Tilmelding

Tilmeldingen er åben. Er der venteliste på drømmeholdet, så tilmeld gerne holdet alligevel så vi kan se du gerne vil på, og vi vil arbejde på en løsning. Vi sender dig en mail, så snart der bliver en plads ledig. Betalingen trækkes først, når du får en plads.

Klik her og log ind med dit medlemslogin, hvis du allerede er medlem.