Fitnesscenter
Læs om vores fitnesscenter, som åbner d. 3. februar 2024

Tilmeld dig

Udstyr i Fitnesscenter

Bredballe IF fitnesscenter er ikke verdens største, og derfor har vi gjort os meget umage med at udvælge, hvilke maskiner og udstyr vi har i centeret. Vi ønsker nemlig at gøre centeret attraktivt for så mange mennesker som muligt.

Du kan finde en liste over det udstyr, der er at finde i fitnesscenteret her.

Vi søger sponsorer til vores maskiner og andet udstyr. Ønsker du eller dit firma at støtte centeret, så kontakt endelig formand Tony Brazil på mail kontakt@bredballe-if.dk

Kontakt

Al henvendelse vedrørende fitnesscenteres bedes rettes til mail kontakt@bredballe-if.dk eller telefon +45 40 55 71 20.

Daglig leder
Mette Hjuler

Tony Brazil

Næstformand
Lisbeth Høgh

Kasserer
Thorkild Diederichsen

Tilmelding

For at blive medlem i fitnesscenteret kræver det at du har en bruger på Conventus. Er du allerede medlem af en anden afdeling i Bredballe IF fx fodbold eller gymnastik, så har du allerede en bruger på Conventus. Har du glemt din adgangskode kan du altid anmode om en ny.

Er du ny i Bredballe IF skal du oprette en bruger på Conventus. Det gør du ved at vælge det ønskede medlemsskab nedenfor og følge anvisningerne nederst i det nyåbnede vindue. Husk at tilmelde dig det ønskede medlemsskab efter oprettelsen af din Conventus bruger.

Dit medlemsskab i fitnesscenteret bliver løbende opkrævet automatisk via oplysningerne på dit betalingskort. jf. det valgte medlemsskab.

Læs mere om de forskellige medlemskaber her.