Bag om

FORENINGSPOLITIK

HÆDER OG ÆRE

Bestyrelsen

Bestyrelsen i Bredballe IF består af de to organer forrestningsudvalget og hovedbestyrelsen. Se de forskellige poster og medlemmerne nedenfor.

Henvendelser til bestyrelsen kan sendes til mail kontakt@bredballe-if.dk

Forrestningsudvalget

Forretningsudvalget tegner foreningen og har det overordnede ansvar for Bredballe IF. Forretningsudvalgets medlemmer vælges for 2 år ad gangen, hvilket sker på foreningens årlige generalforsamling.

Post Navn
Formand Lars Vibæk
Næstformand Tony Brazil
Sekretær Karin Jensen
Kasserer Arne Mørch Jakobsen
Bestyrelsesmedlem Hans Jørgen Casper

Hovedbestyrelsen

Alle sportsgrene og klubber i Bredballe IF er repræsenteret med et medlem i hovedbestyrelsen. Hovedbestyrelsen tegner sammen med forretningsudvalget den samlede bestyrelse.

Sportsgren Repræsentant
Badminton Ole Bisgaard