Bag om

FORENINGSPOLITIK

HÆDER OG ÆRE

Niels Erik Rasmussen

Bredballe IF udnævnte fredag den 8. november 2019 Niels Erik Rasmussen som æresmedlem.

Niels Erik fik ved årsfesten overrakt klubbens æresmedlemsnål af idrætsforeningens næstformand Karin Jensen.

Niels Erik Rasmussen blev af en enig bestyrelse (han blev ikke selv spurgt) udnævnt til æresmedlem af Bredballe IF.

Niels Erik har været en del af Bredballe IF siden han debuterede i en serie 2 kamp i 1971. Han har spillet 352 kampe for Bredballe og havde i mange år foreningens kamprekord.

I 1997 blev han formand for hele Idrætsforeningen.

Niels Erik er engageret i mange aktiviteter i foreningen: Passer cafeteriet, spiller badminton, aktiv i “klub frivillig,” aktiv i onsdags gåture, bestyrelsesmedlem i Bredballe Kunstgræsbane, medlem af visionsgruppen osv.

Stort tillykke til Niels Erik og tak for de mange års indsats indtil nu.

Jørgen "Skæg" Nielsen

Bredballe IF udnævnte fredag den 7. november 2014 Jørgen “Skæg” Nielsen som æresmedlem.

Skæg fik ved årets afslutningsfest overrakt klubbens æresmedlemsnål, som kun findes i det ene eksemplar, af idrætsforeningens formand Niels Erik Rasmussen, .

Tidligere æresmedlemmer

Tidligere æresmedlemmer har været