Cykling
Læs om vores cykelafdeling nedenfor.

Hold

LANDEVEJ

MOUNTAINBIKE

Cykling hos Bredballe IF

Bredballe IF Cykling er en motionscykelklub, hvor vi både cykler landevejscykling og MTB.

I Bredballe IF cykling er der plads til alle, der vil køre tur på racercyklen eller på MTB, sammen med gode træningskammerater. Vi træner flere gange om ugen både på landevejen og i skoven, så der er rig mulighed for at komme med ud og trille. Der er en holdkaptajn på alle træninger, som står for rute og træning. Vi overholder altid færdselsreglerne og vi kører alle ud og alle hjem sammen.

Uanset om du er ny eller har erfaring på cyklen, så er Bredballe IF Cykling stedet for dig, der ligger vægt på motion, tekniktræning og godt kammeratskab.

Arrangementer og turer

Det er vores ønske, at arrangere ture og deltage i forskellige landevejs / MTB løb, samt lave forskellige aktiviteter, som kan styrke sammenholdet i Bredballe IF Cykling.

Cykeludvalg

Formand
Anders Franzen
Mobil: 30435274
anders@familienfranzen.dk

Næstformand
Rasmus Palmelund Jakobsen
Mobil: 29488965
Hammus75@gmail.com

Kasser
Allan Rousing
Mobil: 30802875
allan.rousing@gmail.com

Bestyrelsesmedlem
Merete Barrit
Mobil: 26467865
barrit@jubii.dk

Tilmelding

Medlemskab af Bredballe IF – Cykling koster årligt 350,00 kr. og dækker både MTB og landevejscykling.